CH_logo_20x15cm_highres

Konferens och Event

Med närmare tio års erfarenhet som assistent och sekreterare där en av Charlottes arbetsuppgifter varit att arrangera möten och konferenser för mellan 5 och 60 personer, både i Sverige och utomlands, kan vi hjälpa dig att planera och genomföra olika företagsevent och möten.  Charlotte har gedigen erfarenhet av att få ihop ett trevligt, inspirerande och välplanerat event där både deltagare och arrangörer blir nöjda.

Vi kan assistera med att hitta lämpliga lokaler, boka resor och boende för deltagarna, planera agendan så att den fungerar optimalt, vara kontaktperson för leverantörer samt förstås närvara vid eventet eller konferensen för att se till att allting flyter på som det ska, och lösa eventuella problem så smärtfritt som möjligt.

Charlotte är mycket serviceinriktad och har ett gott öga både för helheten och detaljerna.

Vi debiterar företag timarvode för arbetad tid, samt milersättning vid resor utanför Höganäs kommun.


Kostnad: 650 kronor per timme, exkl. moms